.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی:خیزش های مردمی با ماهیت بسیج در کشورهای منطقه شکل گرفته است
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه خیزش های مردمی با ماهیت بسیج در منطقه شکل گرفته است، گفت: باید شبکه مردمی بسیج در جهان گسترش یابد.

به گزارش شمال نیوز،  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح شنبه در دیدار با فرمانده سپاه کربلا با گرامیداشت هفته بسیج، اصل این شجره طیبه را خدمات اجتماعی و مردمی ذکر کرد و گفت: همچنین بسیج مردم میدان نظامی و برندگان جنگ سخت با دشمن هستند و بسیار مقدس و دارای کارآمدی بالا است.

وی با تقدیر از عملکرد و فعالیت‌های بسیج در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی اظهار داشت: بسیج در حوزه‌های عمرانی و ساخت و ساز، کارآمدی فنی و جهادی خود را نشان داده است و بسیاری از دستگاه‌ها تمایل دارند پروژه‌ها را تحویل بسیج سازندگی دهند.

وی با اظهار اینکه بسیج برای دوستان امیدآفرین است، گفت: به برکت مقاومت، در کشورهای منطقه بسیج مردمی شکل گرفته است و شاهد تشکیل آن در سوریه، لبنیان، عراق و یمن و دیگر کشورها هستیم.

آیت الله لائینی با اظهار اینکه خیزش‌های مردمی در کشورهای منطقه با ماهیت بسیجی شکل گرفته است، گفت: مقاومت به یک پشتوانه مردمی بسیجی تکیه زده و مستحکم شده است.

امام جمعه ساری یادآور شد: جبهه مقاومت به دلیل آنکه متکی به مردم شده است، عقب نشینی و ضعف را شاهد نیست و روبه قوت و گستردگی است و امروز وظیفه داریم ورود مردم به حوزه‌های دفاع و خدمت را تحت عنوان بسیج به کشورهای اسلامی بسط دهیم.

وی با تاکید براینکه در دنیا باید شبکه مبارک بسیجی مقابل قطب استکبار شکل گیرد، گفت: فروپاشی استکبار قطعی است و مستضعفان جایگزین آنان در اداره کشور وسرزمین خواهند شد./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.